Haarlem - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Haarlem - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Haarlem

Door: De Santiago babes

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

03 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Zoals de meesten van jullie wel weten begint de St Jacobsroute in Haarlem. En daar zijn we zondag naar toe gefietst voor de Kodak stip.
Het tijdstip van vertrek is bekend zaterdag 12 mei om 10 uur (mooie tijd toch) achter het CS A´dam bij de pont.
Hoop jullie daar in grote getalen te zien om ons uit te zwaaien.
Wij zijn d´r bijna klaar voor.......jullie ook?? Oh ja, het tijdstip van ontbijt is nog wel punt van discussie.

  • 04 Mei 2007 - 07:23

    Dirk En Marloes:

    Johoe wij zijn er ook klaar voor!!!
    We gaan een stukje meefietsen met jullie, misschien wel tot Spanje, hahah!!!!
    Tot snel, dikke kus!

  • 04 Mei 2007 - 09:56

    Lucie:

    Net als met kleine kinderen mag er elke dag een ander uitkiezen hoe laat het ontbijt is.
    En de jongste met het eerste kiezen!

  • 04 Mei 2007 - 16:48

    Lucia:

    Wat een geluk dat ik de jongste ben.
    Lucie bedankt

  • 04 Mei 2007 - 16:49

    Lucia:

    Voor Marloes en Dirk.........bluf

  • 04 Mei 2007 - 18:35

    Marja:

    He Lucia, over het ontbijt... 10 uur achter het Centraal. Ik heb een engergiebar!! Tot dan.

  • 05 Mei 2007 - 13:42

    Joyce:

    Hey Lucia!! Ik kan je helaas niet uitzwaaien, want ik heb zowaar een tenniswedstrijd (met Martin), maar ik zal wel aan je denken en ik wens jou en je maatjes een hele mooie tocht met weinig tegenslagen. Ik vind je een kanjer! Kus.

  • 07 Mei 2007 - 12:43

    Marja,:

    wens je met de groep veel fietsplezier en volg jullie op de site

    Frans

  • 08 Mei 2007 - 11:04

    Ellen:

    Hallo Marja en vriendinnen,

    Veel plezier!
    Ik zal de berichten bij JGZZ verspreiden.

    Ellen

  • 08 Mei 2007 - 20:29

    Engelina Bouman:

    Ina ik probeer jullie te volgen.
    Have a safe trip.and lots of fun,je night
    Engelina,Bye Bye.

  • 09 Mei 2007 - 19:06

    Donneke:

    Beste Babes,
    Sterkte met de laatste dagen voor vertrek. Nog een paar nachtjes!
    En alvast een hele goede reis.
    groetjes Teake en Donneke

  • 09 Mei 2007 - 19:47

    Lucie:

    Nog 3 nachtjes slapen in jullie eigen bedje en daarna 2 maanden lang in telkens een ander bed (en soms niet eens een bed) Dus geniet nog even van de voorpret. En dan.........Heel Veel Plezier en veilige kilometers!!!
    tot zaterdag

  • 10 Mei 2007 - 10:39

    Ajalah Sarlie:

    Sorry, ik kan niet naar het centraalstation komen, want ik heb de AMC-loop.
    Ik wens jullie een hele goede reis en ik hoop dat jullie veel plezier hebben.
    Groetjes, Ajalah

  • 10 Mei 2007 - 20:17

    Yvonne En Gerard:

    Lucia en de andere meiden heel veel succes!!!

  • 11 Mei 2007 - 06:20

    Cora:

    Ina en andere fietsmeiden heel veel succes en ik ga jullie zeker volgen ( op deze site) gtoetjes van Robert en Cora

  • 11 Mei 2007 - 10:24

    Herman:

    Lieve zus,
    Onder de indruk van ons laatste telefoontje en met de klaterende regen op het raam, schrijf ik je dit berichtje. Ik wens je de reis van je leven! Zorg goed voor jezelf en geniet van alles wat je gaat beleven. Deze ervaring is echt uniek.
    Helemaal bepakt ptptptpttptptp.... helemaal bezakt. Netjes met twee woorden spreken en een schone zakdoek mee!!
    Liefs, Anneke Bobbie, Dexter en Herman

  • 11 Mei 2007 - 13:54

    Oma Joop:

    Ina, Lucia, Heel veel plezier aan de reis en aan elkaar, geef elkaar de ruimte want ieder geniet op zijn manier. Maak geen zorgen om de thuisblijvers, die redden het best. Voordat je het weet staan jullie weer voor de deur. Veel geluk, wees bestand tegen tegenslagen \Veel liefs oma Joop.

  • 11 Mei 2007 - 16:25

    Reinier:

    Okay dames, hoop dat jullie de hele weg de geur van het wierookvat van de kathedraal van Santiago de Compostella in de neus hebben en dat daardoor de inspanning een "makkie" is.... Zoniet,...dan toch! Heel veel plezier vooral en daarnaast ook succes en sterkte in de kuiten.

    Groetjes en kus, Annet, Reinier, Jord en Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 31247

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: