Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Burgos

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

12 Juni 2007 | Spanje, Burgos

Hallo;

Het fietsen gaat sneller dan verwacht dus maar een extra dag rust ingelast. De col hebben we in 1 ochtend genomen en daarna doorgefietst tot Puenta la Reina (totaal 100 km). En daar onze eigengemaakte tapas gegeten. We hebben Pamplona links laten liggen. De grote steden zijn een ramp je komt er niet in en je komt er niet uit. Bovendien hebben de automobilisten soms weinig op met fietsers. Ze rijden je de vouwen uit de fietsbroek.
Oh ja, op de col werden we door 2 Nederlandse mannen ingehaald. En het verhaal gaat dat zij in Cahors een aantal Nederlanders hadden gesproken over ons. En dat wij gemiddeld 80 km per dag fietsen en de mannen 120 km. Al rekenend dachten zij ons in Frankrijk nog in te halen maar dat is ze niet gelukt we waren al over de grens van Spanje en op weg naar de top van de col... En daarna ging de tam tam voor ons uit, net over de col He jullie zijn de 3 dames uit Amsterdam !!!!
We hebben sinds de Pyreneen goed weer soms zelfs heet!!! We klagen niet want dit is feest: fietsen in de zon.

Liefs van de babes die steeds dichter bij Santiago komen en tot horens.

  • 12 Juni 2007 - 12:04

    Anneke:

    Kom op meiden, laat je niet op de kop zitten door die mannen!
    Die hebben zich natuurlijk het vuur uit de sloffen gefietst om 'die 3 vrouwen uit Amsterdam' van dichtbij te bekijken!
    Het ziet er allemaal heel erg fantastisch uit en lekker dat alles zo voorspoedig verloopt..

    We hopen snel weer iets van jullie te horen.

    Groetjes; natuurlijk ook van Herman en Dex en Bo..
    Anneke

  • 12 Juni 2007 - 12:10

    Lisa:

    Wow Marja en andere Babes, jullie doen de naam en faam van de hollandse vrouwen alle eer aan. Ik zit hier te blozen van trots over zoveel doorzettingsvermogen en pit. En dat allemaal op die tanks, want zo zien ze er wel uit met al die bagage. Dat is sleuren de helling op. Nog veel plezier.
    Groetjes, Lisa

  • 12 Juni 2007 - 12:58

    Lotje:

    haha wat zullen jullie gelachen hebben dat die mannen jullie herkenden!fans all over the world ik hoor het alweer. Had even een mailtje van jullie niet gelezen en hopla....Wat zijn jullie al VER!!zet hem op....sturen jullie het zonnetje dit weekend even door naar Amsterdam?voor het feest van Marloes en Dirk.
    Liefs....en genietze...Lotje

  • 12 Juni 2007 - 13:12

    Debby:

    ALWEER ZO'N ENTHOUSIAST BERICHT. HADDEN ZE NIET GEDACHT HE!! DIE MANNEN. LEKKER PUH. IK BEN TROTS OP JULLIE, LAAT DIE MANNEN MAAR WEER EENS EEN POEPIE RUIKEN. GEWELDIG GEWELDIG!! (EN DAT MET EEN HOOFDLETTER)

    GA ZO DOOR.

    GROETJES

    DEBBY






  • 12 Juni 2007 - 14:48

    Qin:

    Geweldig buurvrouw!!!!

  • 12 Juni 2007 - 15:24

    Debbie:

    greeetings from england. hows it going. we stayed in Leon/burgos a few years ago so are very jealous.
    take care

  • 12 Juni 2007 - 15:44

    Jan:

    Lieve, sterke, pittige dames.
    Alle respect voor jullie doorzettingsvermogen. het is leuk jullie tocht te volgen en hopenlijk verloopt de rest van de reis net zo voorspoedig.
    Lucia, "t Juiste Tuig" heeft een lid om trots op te zijn. Waar een "klein" vrouwtje groots in kan zijn.
    Veel geluk voor de rest van de tocht.

    Groeten
    Jan Visser

  • 12 Juni 2007 - 16:15

    Marion:

    Dit ziet er beter uit met het stralende zonnetje!
    Geweldig hoor en wat een conditie zullen jullie inmiddels hebben! Om jaloers op te zijn. Ik sta al te hijgen als ik tegenwind heb naar Wormerveer.
    Geniet nog maar lekker van jullie tocht!

  • 12 Juni 2007 - 17:53

    Ouwe Dirk:

    lieve zussen,
    goed dat jullie de steden links laten liggen want denk eraan: fietsen in een stad is een permanente les in nederigheid!!!

  • 12 Juni 2007 - 18:03

    Gerard Pouw:

    Dat schiet mooi op. Succes verder

    Groetjes


  • 12 Juni 2007 - 18:10

    Marloes En Dirk:

    He stoere chick's!
    Wat super dat jullie eindelijk jullie verdiende zon hebben! Mooie foto's ook!
    Mam, ik begin je nu toch wel serieus te missen, dus beetje doorfietsen, haha!!
    Geniet van jullie rust dagen en niet te veel wijn....
    Dikke kus

  • 12 Juni 2007 - 18:51

    Dirk En Marloes:

    Hé bikkels, wat een succes, de dames op pad in moordend tempo! heeft Jan Piet al een week eerder vrij genomen? hahaha. Succes nog de laatste kilometers, en veel genieten van de zon. (misschien worden jullie nog wel heilig verklaard...). Liefs Dirk en Marloes

  • 12 Juni 2007 - 19:43

    Ruby:

    Lucia en de andere dames petje af voor jullie tempo en doorzettingsvermogen (ha, ha heren).
    Jammer van Pamplona, maar misschien is Logroño wel mogelijk;hun gerookte hammen met een prettig glas daarnaast zijn zeer aan te bevelen.
    Succes ladies,
    Ruby


  • 12 Juni 2007 - 23:50

    Engelina:

    Wonderful I am glad you Girls are now in the Sunshine, from a very proud cousin in Canada, Boy I wish I was there,but after 1 km I be poept,

  • 13 Juni 2007 - 08:06

    Joyce:

    Dit is pas Girlpower!!!! Ik vind het geweldig wat jullie presteren, diep respect. Ik kijk altijd weer uit naar jullie belevenissen en foto's. En dan eindelijk de zon! Wat fijn voor jullie! En dan zo'n mooi afgetraind lijf, dat wil ik ook! Ik krijg zowaar ook zin in een fietstochtje, dan zal ik weliswaar hard in training moeten, want dat heb ik nog nooit gedaan! Zelfs niet 1 dag! Lucia, ik ben vorige week maandag en dinsdag voor het eerst behandeld. Het geeft een heel speciaal gevoel, maar tot nu toe kan ik gelukkig de rust bij mezelf bewaren, heb veel afleiding, daar zorg ik wel voor! Nog een weekje wachten dan weten we meer............
    Heel veel succes nog!! Dikke kus.

  • 13 Juni 2007 - 12:28

    Jillian:

    Hey wonder women, (hoi Lucia)
    Jullie zien er geweldig uit. Geen wonder
    dat de mannen jullie inhalen! En wat een doorzettings vermogen. Ik ben helemaal geinspireerd! Veel plezier en succes.

  • 13 Juni 2007 - 15:45

    Lucie:

    Lieve meiden, geniet weer erg van jullie foto`s, vooral die van nog.. 790 km naar Santiago de Compostella... wat komt het al dichtbij he!! En die kerels moeten maar lekker doorfietsen , die genieten vast niet zo veel als jullie.
    Ben en blijf erg trots op jullie,
    Blijf lekker genieten van het zonnetje en niet verbranden he!!
    dikke kus Lucie

  • 13 Juni 2007 - 19:28

    Donneke:

    Hoi Babes,
    Onvoorstelbaar dat jullie zo hard gaan. Het zal wel een heel speciaal moment zijn geweest dat jullie het bord naar Santiago zagen staan. Meiden geniet van jullie welverdiende extra rustdag. We kijken nu al weer uit naar het volgende bericht.Goede reis!
    P.S. Mar het dochtertje van Catelijne heet Micky.

    Groetjes Donneke

  • 13 Juni 2007 - 20:27

    Ella :

    He toppers
    Eindelijk snap ik hoe z'n site werkt!Jullie foto's zag ik altijd wel maar de verhalen kon ik niet vinden! Ja ik kan maar beter fietsen gaan.He Ina je weet het he, de mannen rijden ook altijd achter mij. Heb nu al jullie verhaaltjes gelezen en genoten, petje af hoor , ik weet hoe gauw in de regen fietsen verveelt. Alweer bijna 5 weken op pad, het gaat wel hard zeg. Nu nog de laaste loodjes maar dat redden jullie ook wel.
    Veel plezier nog en de groetjes aan allen van de graasjes.

  • 14 Juni 2007 - 07:29

    Lyda En Helga:

    Hallo fiets meiden,
    Jullie mogen best af en toe stout zijn, geweldig hoor dat jullie al zo ver zijn. Nog even en de champagne flessen kunnen open. Zet hem op en wij zijn van plan om naar Florence te fietsen.

  • 14 Juni 2007 - 08:43

    Adri:

    Dag Ina en andere babes,
    Geweldig wat jullie presteren. Leuk om te volgen, nog heel veel plezier.

  • 14 Juni 2007 - 09:22

    Hans Willems:

    Dag Dames,

    Wij kwamen jullie tegen bij de oude brug bij Cahors. Op jullie verzoek hebben we een foto gemaakt en nog even gezellig gepraat. Ik maakte toen een paar grapjes over jullie fietsen en dat je nog in een jeugdherberg werd toegelaten, maar eerlijk is eerlijk......heb heeeeel veel bewondering voor jullie en ben blij dat jullie eindelijk beter weer hebben!
    Nog een hele fijne tijd en behouden terugreis!

    groetjes Hans www.loopendvuurtje.nl


  • 14 Juni 2007 - 21:10

    Tiny Van Den Brink:

    Hallo Meiden, jullie zijn wel erg stoer jullie eigen schema ingehaald. Petje af hoor. Nog veel fietsplezier in jullie laatste week. Heerlijk dat jullie weer beter is. groetjes Tiny

  • 15 Juni 2007 - 08:54

    Els Boeschoten:

    Beste Meiden,
    Geweldig! De plaatjes komen mij heel bekend voor. In 1984 heb ik die tocht ook gemaakt...met de auto.
    Succes en wees voorzichtig!
    Liefs,
    Els

  • 15 Juni 2007 - 09:02

    Ingrid Het Frieslan:

    he meiden, ongelooflijk wat een prestatie,leuk jullie te volgen, bij elke stap op de tennisbaan denk ik aan jullie, zet hem op jullie kunnen het. Denk aan die lekker fles wijn als je over de finish komt. Of wordt het champagne. Vet cool ga zo door . Groetje van ons allen uit het frieseland. Love Rinze Ingrid, marlou en Wytze. U.s. was great.

  • 20 Juni 2007 - 11:46

    Peter Chauffeur TNT:

    Hallo dames,
    Alles gaat naar wens zie ik,ook het weer is stukken beter dan ik eerder gezien heb.Wat een geweldige prestatie van jullie allen.
    Geniet er van en ik geniet van de foto's.

    Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Burgos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 31236

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: