Wisselvallig Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Wisselvallig Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Wisselvallig Nederland

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

28 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we alweer een aantal weken terug in Nederland.
De terugreis met het vliegtuig duurde voor mij (Lucia) wel ff. De vlucht ging van Santiago via Palma de Mallorca naar Amsterdam. Na de tussenstop zou de vliegtijd nog 2,5 uur zijn en daar had ik dus een vertraging van bijna 6 uur. Ik vond het technisch knap...........maar een geluk bij een ongeluk; wat schetst mijn verbazing. Op dezelfde vertraagde vlucht zijn ook 2 bekenden van mij en samen komen we de tijd goed door en om 5 uur 's ochtends word ik voor de deur afgezet. Dank aan Karel , Ira en Paulien.
Twee weken hierna waren ook Marja en Ina weer veilig terug op Nederlandse bodem met alle spullen. De fiets is naar de dokter geweest, en weer klaar voor de volgende tocht. Maar nu is het tijd om onze fantastische reis met een drankje en een hapje af te sluiten.
Iedereen is van harte welkom; met nogmaals een verzoek of je ons wilt laten weten of je komt. Bij voorkeur via deze site of anders een belletje of mailtje aan een van ons persoonlijk.
Wanneer ook alweer: zondag 12 augustus van 15.00 tot 20.00 uur. Waar: Langepad 27 Zaandijk.
Tot dan en ben je met vakantie: wij wensen jullie veel plezier.

Groeten van Ina, Marja en Lucia

  • 28 Juli 2007 - 18:02

    Hilda En Fred:

    Wij komen!!!!!

  • 28 Juli 2007 - 19:56

    Lidia:

    hoi lucia, bedankt voor je uitnodiging, ik zal kijken of ik kan liefs kus lidia

  • 29 Juli 2007 - 00:01

    Debby En Dick:

    Wij zijn ook van de partij. Tot dan!

  • 29 Juli 2007 - 07:52

    Marion:

    Helaas kan ik niet aanwezig zijn bij jullie bijeenkomst.
    Groetjes Marion

  • 31 Juli 2007 - 05:35

    Jan:

    Bedankt voor de uitnodiging maar die valt precies in mijn vakantie.

  • 04 Augustus 2007 - 11:01

    Dirk En Marloes:

    We zijn er zeker bij!!!

  • 08 Augustus 2007 - 10:11

    Janneke Siems:

    Hoi dames,
    helaas kan ik niet komen, maar een gezellige dag gewenst. Je zult heel wat te vertellen hebben.

  • 11 Augustus 2007 - 08:41

    Judith:

    Ik zal in Kopenhagen een glaasje heffen met een luid en duidelijke SKOL!
    Hele gøzelligø avond gewenst.

  • 11 Augustus 2007 - 11:31

    Lau En Nellie:

    Hallo Santas,
    Het is wel een beetje laat, maar wij willen morgen toch even langs komen. Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen. De foto's sturen we via mail naar Lucia.

  • 12 Augustus 2007 - 11:51

    Els:

    Hoi meiden,

    Ik had heel graag naar jullie gekomen vandaag, maar dankzij de natte zomer heb ik nog te veel werk hier buiten om een droge zondag vrij te nemen. Ik hoop jullie op een andere tijd graag nog eens te ontmoeten. Lucia, jou zie ik op de boot in september?

    groet
    Els

  • 12 Augustus 2007 - 20:28

    Lau En Nellie:

    Marja, Ina en Lucia,
    Hardstikke bedankt voor de gezellige middag. Wij vonden het heel erg leuk jullie nog eens te zien. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Als je eens in de buurt bent of je wilt langskomen, jullie zijn van harte welkom.
    Ons adres :
    St Antoniusstraat 32,
    5144 AD Waalwijk.
    tel. 0416 563360
    Email: LNGRAAFF@WXS.NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3483
Totaal aantal bezoekers 31222

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: