Lange besprekingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Lange besprekingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Lange besprekingen

Door: De Santiago babes

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

22 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Het feit dat jullie ff niets van ons gehoord hebben had een reden. Er moest serieus overlegd worden over de sanitaire stops, onze slaapplaats en hoe laat ontbijten we en zoals je ziet we zijn eruit.
Ook de vertrekdatum staat vast 12 mei. We ontmoeten elkaar 's ochtends achter het Centraal Station. En om zeker te weten dat we vertrokken zijn: je kan ons uitzwaaien. Tijdstip wordt nog bekend gemaakt.

• 23 April 2007 - 08:58

Ruby:

Wensen jullie een gezellige en verrassende tocht.
    groetjes ook van Henk,
    ruby

• 23 April 2007 - 09:42

Marloes:

Ik kom jullie uitzwaaien hoor!!
    Kusjes

• 23 April 2007 - 19:11

Lucie Blijleven:

Spannend meiden, de datum komt nu echt dichterbij, ben wel een beetje jaloers, wat geweldig zo een tijd weg en vakantie!! weken je eigen tempo leven, en niets moeten,nou ja.......wel een stukkie fietsen. HI HI
    Natuurlijk kom ik zwaaien (niet te gek vroeg hoor)
    Geniet van de voorpret en ehhh niet te veel drinken tijdens jullie vergaderingen hé
    dikke kussen Lucie

• 29 April 2007 - 14:07

Tim En Bernadet:

wij wensen jullie een goede reis en geen lekke banden.we zullen jullie volgen!!
    groetjes en veel succes

• 02 Mei 2007 - 19:36

Lucie:

Het "ritje" komt nu echt dichterbij, alles in orde? banden plak ingepakt?? Groetjes Lucie

• 03 Mei 2007 - 06:49

Peter Chauffeur TNT:

Hallo iedereen, hoorde van Ina over deze tocht en vind het geweldig dat jullie dit gaan doen. Ik wens jullie een hele fijne tocht toe en heel veel sucses.

• 17 Mei 2007 - 07:42

Ajalah:

Hoi kanjers,

Jullie reis is nu begonnen.
    Na regen komt zonneschijn!
    Ik lees met plezier de berichten en de foto's zijn enig.
    Geniet van de tocht!
    Liefs, Ajalah