Welkom op onze site! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Welkom op onze site! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Welkom op onze site!

Door: De Santiago babes

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

15 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Joehoe we zijn er......(nog lang niet!)!!!

Máár het begin is er met deze site.
Tijdens onze fietstocht naar Santiago de Compostella (van ongeveer 6 weken en 2500 km) gaan we hier al onze verhalen vertellen!!

Groeten van de pelgrims, Lucia, Ina en Marja

  • 16 Februari 2007 - 13:19

    Marloes!!!:

    Ha! Babes! Ik ben jullie eerste reactie! Dat hou ik erin!!!
    Dikke kus

  • 18 Februari 2007 - 19:13

    Lucie Blijleven:

    Hallo sportieve vrienden, wat geweldig een echte site en leuk met die foto`s, Ik ga er met veel plezier gebruik van maken. Heel veel succes met de voorbereiding, Groet Lucie

  • 24 Februari 2007 - 19:43

    Ella Graas:

    Hoi meiden
    Veel succes met jullie voorbereiding,
    De site ziet er leuk uit en gaan we zeker volgen. wie van jullie kan er nu al een bandje verwisselen!! Ina weet wel waarom ik dit zeg. gr Ella

  • 11 Maart 2007 - 20:44

    Kara Petit:

    He, Lucia wat een geweldig sportief idee! Ik ga jullie site volgen... Ik heb al een heel rijtje waarbenjij.nu sites dus deze kan er ook nog wel bij. Heel veel plezier alvast, geniet er van!

  • 21 Maart 2007 - 08:28

    Lucie Blijleven:

    Hallo meiden, hoe gaat het met de voorbereidingen? Wat geweldig dat Ina zo goed gaat en jullie "gewoon" geweldige weken straks tegemoet gaan. Veel succes, dikke kus Lucie

  • 11 April 2007 - 21:29

    Kara Petit:

    Lucia, wanneer vertrekken jullie???

  • 04 Mei 2007 - 07:40

    Marion:

    je mail bijna weggedaan doordat het een phishing mail betreft. Maar goed dat ik dat niet gedaan heb. Leuke site!! Veel plezier en goede reis!

  • 07 Mei 2007 - 21:32

    Coby Frantsen:

    Hi Ina, gefeliciteerd met je verjaardag,
    helaas moet ik zaterdag werken.
    Wens jullie alledrie een geweldige reis met lekker weer en veel te zien en te beleven.
    Ik vind het leuk om jullie vanuit mijn laptopje te volgen.
    Heb het goed!!!!
    Liefs Coby

  • 13 Mei 2007 - 19:06

    Ria De Wagenaar:

    Profesionele site hoor !
    Hoop dat het bandenplakken ook zo verloopt.
    Het begin van jullie tocht doet me denken aan ons ritje naar de Middellandse Zee: 14 dagen storm en regen tegen, maar het went heus hoor!.
    Ben vreselijk jaloers, het kriebelt bij mij ook weer.
    Groetjes.

  • 15 Mei 2007 - 19:30

    Ella:

    Hoi dappere meiden. De start was nat maar jullie gezichten staan op zonnig als ik de foto's zo zie. Denk dagelijks even aan jullie. Nu 4 dagen op pad en vermoed dat jullie nu dik in Belgie zitten.
    Veel plezier he, en we blijven jullie volgen.
    gr Ella

  • 17 Mei 2007 - 17:40

    René:

    Hoi Lucia en de andere twee kanjers.
    Veel succes met jullie reis, en geniet er maar flink van. Ik zie je in juli wel weer maar dan voor een rondje Salland.
    Veel plezier groetjes
    Rene.



  • 05 Juni 2007 - 22:58

    Jean:

    Hi Lucia!!! Looks like a fun trip, I'm enjoying your photos--- ? one flat tire? We are well in NY, thinking of you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 31238

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: