Burgos vervolg - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Burgos vervolg - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Burgos vervolg

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

14 Juni 2007 | Spanje, Burgos

Hallo

Nog even een kleine anecdote; we komen steeds meer mensen met een GPS op de fiets tegen vooral mannen. Nu hebben vrouwen de naam dat ze de kaart op zijn kop lezen. Mannen schijnen dit ook te kunnen met hun GPS; om vervolgens na 30 km tot de conclusie te komen dat ze in hetzelfde cafe als gisteren koffie zitten te drinken. Hoe bedoel je..........

De babes

  • 14 Juni 2007 - 10:12

    Els:

    Ik hoop dat jullie niet al te vaak de kaart op de kop houden, dan blijf je fietsen.

    Succes maar weer

  • 14 Juni 2007 - 10:15

    Peter HMI:

    hallo dames zag toevallig het mailtje voorbij schieten, dus maar even een reaktie, nou het einde begint eraan te komen ik denk nog zo'n 600 KM, dus met een dikke week zullen santiage wel gaan ontmoeten, veel sterkte en vooral kijk uit voor de auto's.

    Wat ik wel mis is toch wel een beetje hoe jullie zelf de rit ervaren en wat jullie allemaal mee maken onderweg.
    of komt dat in een aparte editie als jullie terug zijn.

    gr.en suc6
    Peter

  • 14 Juni 2007 - 10:29

    Frans:

    Babes,
    Zoals jullie wel weten heb je ook snuggere mannen "Echte" babes uit de Zaanstreek bereiken het doel opgevoel met de kaart.
    Sterkte met het laatste zware stuk.

  • 14 Juni 2007 - 11:32

    Dick Van Bruchem :

    Nou ik denk toch dat die mannen goed bezig waren. De rit van die dag en zo'n simpel colletje was natuurlijk niet genoeg voor die spierbundels. Dus de Spartamet nogmaals gestart en gewoon nog een keer terug gereden. Een echte kerel is dan pas zijn energie kwijt. Dus het ligt toch wat anders.
    En dat die GPS op zijn kop werd gelezen is ook anders. Die achterste man in het equipe had zijn GPS omgedraaid zodat degene die voor hem reed en waarvan het GPS-batterijtje leeg was, toch ook een blik op de GPS kon werpen en de route bijhouden. Dus het was heel praktisch (en aardig) om de GPS om te draaien.

    Maar dames het blijft een leuk reisverslag.

    Veel plezier en blijf in de remmen knijpen.

    Dick (Sr)

  • 14 Juni 2007 - 11:56

    Martin:

    Hé babes,

    En dan nog maar te zwijgen over vrouwen die mannen verkeerd lezen... het was gewoon erg lekkere koffie in dat café!

    Maar goed, misschien hebben jullie wel een punt, ik ga er toch maar extra op letten dat ik mijn hoogtemeter niet verkeerd om aflees!

    ,sejteorg

    Martin
    latitude: 52°14'47.4"N.
    longitude: 6°2'56.61"E.
    Altitude: 12000ft.
    Attitude: yes!

  • 14 Juni 2007 - 15:28

    Lucie:

    Ha geweldig, had mij ook kunnen gebeuren, ik winkel wel eens en denk dat goh wat lijken die zaken toch op elkaar......

  • 14 Juni 2007 - 17:48

    Van Daan:

    Lieve oma Ina.
    Ik heb even naar je foto's gekeken.
    Ik mis je wel hoor!!
    Ik ben nu bij opa Dick en oma Ria.
    Vandaag met mama naar Ballorig geweest. Het was er erg druk maar een meisje!!
    Ik heb iets voor papa geverfd voor vaderdag.
    Ik heb mijn hele bord macaroni opgegeten!!
    Ik ben aan het tekenen en probeer te knippen!!
    Ik praat nu heel veel en begrijp alles!!!

    Liefs van Daan 6 kusjes.
    en ook van Ria en Dick

  • 14 Juni 2007 - 18:49

    Fred En Hilda:

    Geweldig! Jullie zijn turbo-ladies.
    Wij hebben een tocht gemaakt. Eerst in Las Vegas en daarna via de Death Valley naar Lake Tahoe. Met de auto, dat wel....
    Prachtige omgeving, veel zon en aangenaam temperatuurtje.
    Veel succes met de laatste loodjes!

    Groetjes van Fred en Hilda.


  • 14 Juni 2007 - 19:03

    Ouwe Dirk:

    zolang de display maar aan de bovenkant zit en de biertjes betaalbaar blijven. hoelang hebben jullie eigenlijk in dat cafe doorgebracht????????????????

  • 14 Juni 2007 - 19:47

    Dirk (schoonzoon):

    Zo dames, ik denk ook dat de mannen dit bewust hebben gedaan. sommige biertjes smaken gewoon naar meer. En zeg nou zelf, het is heel knap om na 30 km weer op hetzelfde punt uit te komen! hahaha. (wat een steun he van de mannen)

    Heel veel succes nog! op naar de finish!

    Groeten Dirk

  • 15 Juni 2007 - 09:21

    Lisa:

    Marja-Babe,
    ha, ha: vallen ze even door de mand. Laat ik aan mijn husband lezen, die er ook vast van overtuigd is dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en mannen een ingebouwd richtingsgevoel hebben. Ik kan inderdaad niet goed kaartlezen, maar ik kwam in onze pre-TomTom periode altijd op mijn bestemming. (;-)
    Nog steeds vol bewondering....
    Groeten, Lisa

  • 15 Juni 2007 - 15:07

    Elly:

    Hoi meiden ,Jullie gaan super,nog een paar honderd kilometer en het zit er weer op !!!Geweldig hoor, ik geniet van jullie verslagen en foto's. Ina ik heb voor je moeder alles uitgeprint met wat foto's Kan zij ook meegenieten. De groeten van de donderdagochtend spingroep,ze waren zeer onder de indruk van jullie tempo.Meiden nog even volhouden en trapse.Groetjes Elly

  • 15 Juni 2007 - 18:30

    Herman:

    Hallo Meiden,
    Dat moet een hele troost zijn.... maar inderdaad ken ik dat cafe-tje en de biertjes zijn daar erg lekker (vooral als je een stukje hebt gefietst! GPS staat dan ook voor (op de) Goede Plaats Stoppen! ;-)
    Zet em op en tot gauw!
    Liefs, ook van Anneke, Dexter en Bobbie!

  • 16 Juni 2007 - 06:29

    Gerrie:

    Mannen die rondjes fietsen. Ze draaien er dus om heen. Doe net als in het echte leven. Af en toe van de route af.

  • 16 Juni 2007 - 12:08

    Judith:

    Jullie zijn gewoon te lekker, SNAP DAT NOU!!!!!In dat fietstenue... 3 dames die als goed geoliede machines door het spaanse landschap rijden. Daar kan je toch niet genoeg van krijgen als man he,he... Kijk, het kan best zijn dat jullie de vouwen uit je fietsbroek rijden maar dit is een teken dat de rest er absoluut niet slecht uit ziet. TOCH!!!
    Meiden blijf goed door gaan zo en laat je niet van slag brengen door een stel testosteron verwarde mannen die hun GPS op zijn kop volgen, zeggen ze ha,ha (wij weten beter toch?)

    Probeer de ademhaling te reguleren in de cadans van de benen met pit. Op naar de laatste indrukwekkende kilometers van de koninginnenrit. Joehoe!



  • 16 Juni 2007 - 22:18

    Stadtjes:

    Wil je ons mannen niet zo voor joker zetten. Waarschijnlijk waren ze wat vergeten..... Er moet een logische verklaring voor zijn. Hebben jullie lekker weer en hoe is het met de benen en hebben jullie last van blaren? We volgen jullie de laatste kilometers en vertellen nog steeds aan iedereen dat onze buurvrouw naar Santiago de .. fietst. De groeten aan de andere babes.

  • 18 Juni 2007 - 07:41

    Leni:

    Mannen zijn soms net mensen !!!!!

  • 19 Juni 2007 - 10:33

    Jan Breggeman:

    Net een artikel gelezen van een echtpaar die 9 jaar lang bleven fietsen, ze konden kennelijk niet meer stoppen. Misschien gaat het met jullie ook zo. Na de eindstreep gewoon lekker door gaan. Nog veel fietsplezier tot Santiago de Compostella.

  • 19 Juni 2007 - 19:38

    Sylvia:

    Wat een prestatie....ik zie de foto's en denk pppffftttt ik moet er niet aan denken. Tof dat jullie dit doen enne Ina ik mis je wel hoor!
    groetjes Sylvia

  • 20 Juni 2007 - 07:42

    Helen:

    Dat van die mannen die geen kaart kunnen lezen wist ik al lang. Toen wij in Nieuw Zeeland aan het fietsen waren, waren we op weg naar een hotel 80 km verderop om vervolgens 's middags om 2 uur ( na het beklimmen van een hoge berg) tot de ontdekking te komen dat we de verkeerde kant op gereden waren en toen nog uren moesten fietsen om pas laat in de avond ons hotel te vinden. Sindsdien fietst ik niet meer blind achter Herman aan dat begrijpen jullie denk ik wel. Herman's excuus was dat hij zich vergist had omdat we op het zuidelijk halfrond zaten.
    Groet Helen ( en Herman)

  • 20 Juni 2007 - 10:09

    Van Lidia:

    lieve lucia en de rest

    jullie gaan als een speer.
    gaaf he, al die anekdotes, kan je een boek vol van schrijven.
    hou vol en ga door, enneeee.........
    als je in nederland ben, mag ik dan jullie billen zien of ze nog steeds zo gaaf zijn??????
    liefs lidia

  • 20 Juni 2007 - 12:33

    Olij:

    dacht wordt moeilijk,maar de 3 pitt cows zijn erbijna,weet de laatste lootjes hetzwaarst zijn maar zal nu zeker lukken groeten sieneke dickjan

  • 20 Juni 2007 - 19:02

    Ouwe Dirk:

    lieve zussies. hoor net van moeder joop dat jullie zijn aangekomen bij de moederkerk. enorm gefeliciteerd. een gevoel van trots overheerst!!!!! nu lekker fietsen voor de lol! geniet verder en de hartelijke felicitaties van sylvia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Burgos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 31225

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: