Rocamadour vervolg - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Rocamadour vervolg - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Rocamadour vervolg

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

03 Juni 2007 | Frankrijk, Rocamadour

Lieve mensen,

Bij deze dan ook nog wat meer foto's. De mogelijkheden voor toegang tot internet is nog wat beperkt in Frankrijk.
Veel plezier en tot gauw. Blijf schrijven, we genieten er enorm van

Liefs van de babes

  • 03 Juni 2007 - 17:17

    Günay:

    Hoi Marja,
    Hoe gaat het? ik vind dat jullie al heel ver zijn, veel plezier.

  • 03 Juni 2007 - 18:13

    Yatzee-gang:

    Hoi babe, Dirk heeft weer gewonnen met yatzee; een echt spelletjes dier!Jammer ddat zijn moeder nooit spelletjes met hem wilde doen! ;-)
    Verder alles ok hier en wensen jullie nog veel plezier met de komende klimmetjes!

  • 03 Juni 2007 - 19:03

    Ouwe Dirk:

    hou vol zusjes. fietsend tegen de wind in kun je wel eens vergeten dat het wiel is uitgevonden.

  • 03 Juni 2007 - 19:12

    Herman:

    Tsjonge, wat een mooie plaatjes, weer! Jaloers!!!!Geweldig wat een route. Dat slapen in een washok, fietsenstalling, kloostertuin.... geweldig. Wij volgen jullie op de voet! Hou vol, babes, hou vol! Hartelijke groeten, ook namens oma Joop! Tot gauw!!!!!!

  • 03 Juni 2007 - 19:55

    Annette:

    Hoi meiden,wat een stoere tocht toch weer,jullie doen het maar mooi!
    Zijn de kuiten al tot ballonformaat gevormd?Geniet van het fietsen,de omgeving,en de mensen die jullie ontmoeten.
    We volgen jullie op de voet.
    Groet Rein en Annet

  • 03 Juni 2007 - 20:10

    Lucie:

    Hoi sportieve meiden, wat heerlijk dat jullie over de helft zijn, het is nu nog gewoon een kwestie van doorfietsen!!
    Jammer dat het weer niet altijd mee heeft gezeten, maar nu jullie al zo zuidelijk zijn moet het weer toch beter worden. Ik mis Ina wel hoor , zo af en toe even een bakkie halen op het fietsje (als ik toch naar de Aldi ga) Vandaag Robin zijn verjaardag gevierd en Ina even gesproken < gezelli!!
    Verder alles goed hier, Monique vandaag toegevoegd dus hopelik horen jullie ook nog wat van haar, Marri is op vakantie
    Veel dikke kussen van een ( toch wel) jaloerse Lucie, dat ik al dat geweldige niet mee maak.

  • 03 Juni 2007 - 20:46

    Engelien:

    Hi Babes & Ina.Alles nog goed?Ina ik heb nog net even met je Moeder gepraat, ze maakt het goed, en ze zy dat ze ook nog met jouw gepraat heeft van morgen, ze vond het geweldig dat ik jouw volgde,Ik vroeg of ze de photo`s nog heeft ontvangen van my en m`n kleindoghtertje Maar ze wist het niet efin ,Is het weer wat beter nu?Anyway je Moeder is erg trots op jouw,en ik ook,veel liefs van een CanadianBabe.DOEIIIIIIII.

  • 03 Juni 2007 - 21:27

    Jur Hermsen:

    He Lucia! All well?
    Met minder weer vertrokken uit Amsterdam...en onderweg ook niet droog gehouden zie ik. Dat was niet waar je op gehoopt had. Maar het maakt het wel iets heroischer :-)
    Wel erg leuk hoor, zo op de fiets de wijde wereld in. Moet het ultieme gevoel van vrijheid geven.

    Anyways, het point off no return voorbij, dat moet een mentaal steuntje in de rug geven.

    Geniet lekker van jullie avontuur, voor je het weet is het voorbij.

    Take care en groet,

    Jur

  • 04 Juni 2007 - 07:26

    Carencia En Mirjam:

    Hallo Marja en reisgenoten,

    Wat gaan jullie snel zeg. We genieten van jullie verhalen. Wensen jullie veel succes op de volgende 1500 kilometer.
    Groetjes vanaf de GGD.

  • 04 Juni 2007 - 08:09

    Lucia:

    wat een onderneming, zeg. ik vind het super van jullie allemaal. ik volg je lucia en ik ben trots op je. superwijf.
    jullie gaan het zeker halen
    ik zat met mijn meisjes op een superminicamping met een stal met paarden. ze hebben genoten.
    jullie allemaal, zet em op en veel succes en plezier.

  • 04 Juni 2007 - 08:10

    Voor Lucia:

    sorry, ik was mijn naam vergeten. het berichtje boven was van mij lidia

  • 05 Juni 2007 - 08:42

    Christa:

    Hoi Marja en de rest,
    Wat een barre tocht zeg ik moet er niet aan denken maar ik denk dat jullie er wel van genieten. Rocamadour is prachtig hé ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest. Nou succes nog verder met jullie tocht
    groetjes GGD meiden purmerend
    Christa

  • 05 Juni 2007 - 09:24

    Peter HMI:

    Tjee ben er een paar dagen niet en jullie zijn al weer een stuk verder
    errug goed hoor hou vol, trowens heb jullie niet zien fietsen toen ik over vloog

  • 05 Juni 2007 - 09:24

    Peter HMI:

    Tjee ben er een paar dagen niet en jullie zijn al weer een stuk verder
    errug goed hoor hou vol, trowens heb jullie niet zien fietsen toen ik over vloog

  • 05 Juni 2007 - 09:24

    Peter HMI:

    Tjee ben er een paar dagen niet en jullie zijn al weer een stuk verder
    errug goed hoor hou vol, trowens heb jullie niet zien fietsen toen ik over vloog

  • 05 Juni 2007 - 13:13

    Sonja J Jenkner:

    Leven is een kunst leven is een gunst, leven is sterven leven is zwerven, leven is weten leven is zweten leven is danken leven is janken leven is geven leven is zweven leven is zijn leven is fijn . Veel kraft wensen wij jullie toe.

  • 05 Juni 2007 - 20:06

    Nettie:

    Hallo Babes,

    Wat blijft het weer jullie toch tegenzitten en hier in holland vallen de musjes af en toe van de daken. Leuk zeg al die foto's. en ja ik geloof dat jullie af en toe best wel verlangen naar jullie eigen bedjes als je in een washok of woonkamer slaapt maar ik denk dat het weinig uitmaakt jullie zullen best wel gesloopt zijn elke dag.
    Maar ik weet het hoor jullie gaan het zeker redden.
    Hou de stuurtjes recht en tot horens,

    Nettie en Gertjan

  • 06 Juni 2007 - 08:46

    Petra En Odet:

    Hallo allemaal,
    Jullie schieten wel hard op hoor. Het is een heel avontuur met al die verschillende slaapplaatsen en onderkomens. Volgens de buien radar zijn er wel wat buien in de pyreneen, dus ik hoop dat jullie daar geen last van hebben.
    Houdt je taai en veel plezier

  • 06 Juni 2007 - 12:01

    Sylvia :

    Heel leuk om jullie zo te volgen.(collega van Marja) Leuk dat jullie dit zo samen ondernemen.Veel plaatsen waar jullie langskomen komen mij bekend voor, daar ben ik met auto en caranvan geweest. Vooral Rocamadour en omgeving was erg mooi. Knap dat jullie dat allemaal met tent en fietsen doen.
    Veel plezier verder samen en een goede rit naar de eindbestemming. Ik zal duimen voor beter weer.

  • 06 Juni 2007 - 18:44

    Mathilde:

    Hallo alle3, Vanavond weer even gekeken waar jullie zijn. Wat een belevenis moet het zijn. Prachtige foto's, nu nog hopen op beter weer,hier is het prachtig.
    Geniet van de tocht, veel plezier

    Groeten van Mathilde (collega Marja)

  • 21 Juni 2007 - 07:49

    Ton De Ruijter:

    Hallo meiden,
    Succes met de tocht.
    Wij zijn al weer terug van de pyreneenwandelingen. Hebben enkele gieren naar Nederland meegelokt. Verder is alles goed. Stuur nog wel eens een foto van beeld met jacobsschelp dat we onderweg tegenkwamen. Groeten en sterkte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Rocamadour

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 31235

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: