Chateau Lametz - Reisverslag uit Lametz, Frankrijk van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Chateau Lametz - Reisverslag uit Lametz, Frankrijk van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Chateau Lametz

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

18 Mei 2007 | Frankrijk, Lametz

Lieve mensen jullie reacties zijn erg leuk om te lezen en geeft ons de spirit om door te gaan;
Na een week flink op de pedalen te hebben gestaan met de nodige wind, regen en de eerste klimmetjes beginnen we er een beetje in te komen. We hebben heerlijk gefietst langs de Marke en de Dender in Belgie. Nu proberen we de heuvels in de Ardennen een beetje kleiner te maken.
Inmiddels hebben we ruim 546 km afgelegd en de eerste pech overwonnen. 1 kettingkast gesloopt en een geheimzinnige tik opgelost.
De overnachtingen zijn steeds een verrassing. In Aalst werden we door oma Nellie onder escorte (Auto) begeleiding opgehaald van het station naar haar monumentale pand met een magische kruidentuin.
En vannacht slapen we in Chateau Lametz en zijn uitgenodigd om met de familie mee te eten. Waar we ook toegang hebben tot onze site.
Dit is het voor nu tot de volgende mogelijkheid

• 18 Mei 2007 - 16:56

Marloes :

Lieve meiden!
    Leuke foto's! Wat een lief kruidevrouwtje! Ik ben trots op jullie technische handelingen!
    Hier gaat alles goed, vandaag terug gekomen van de Veluwe, ook veel gefietst.... haha!
    Hel veel succes de volgende dagen en de zon stuur ik jullie kant op!
    Dikste kus van Marloes

• 18 Mei 2007 - 17:08

Ajalah:

Hallo Kanjers,

Volgens mij gaat het goed met jullie.
    Lekker eten bij het kruidenvrouwtje en slapen in een echte Chateau.
    Jammer dat het even mis ging met de kettingkast.
    Ina ik hoop dat het goed met je gaat en dat je nergens last van hebt.
    Morgen zaterdag ga ik 25 km wandelen in Krommenie en zondag loop ik de Pim Mulierloop van 10km.
    Voor mijn vakantie bel ik je een keer.
    Vrijdag 25 mei vertrek ik naar Italië.
    Groetjes en liefs, Ajalah

• 18 Mei 2007 - 18:39

Herman:

Lieve Babes,
    Geweldig verhaal. De Ardennen bedwingen. Grote klasse. En wat jullie technisch inzicht betreft... wordt alleen maar groter. Geniet ervan!
    Liefs, Anneke Dexter, Bobbie en Herman

• 19 Mei 2007 - 10:35

Ouwe Dirk:

lieve zussen,
    ziet er allemaal goed uit. dat van die tik wist ik vanaf het begin. die heb je nodig om deze tocht te maken. een prettige tik!!!!!!! veel plezier!!!!!

• 19 Mei 2007 - 11:25

Lucie:

Hoi Lieve meiden, nou wat een "geweldig" begin, erg genoten van van de foto`s. Ik hoop met name jij Ien dat je het ergste nu even hebt gehad en dat je nu kan gaan genieten,
    En meiden dat geldt voor allemaal, elke dag genieten van de natuur en vooral lol hebben, Ze pakken jullie dit nooit meer af!!!
    Ik ga morgen de marikenloop doen, met Nettie en Annemarie dus dat wordt ook lol veel dikke kussen Lucie en Familie

• 19 Mei 2007 - 13:11

Marion:

wat ziet het er mooi uit daar en heerlijk rustig! Nu het weer nog!
    groetjes marion

• 19 Mei 2007 - 17:18

Rob En Sjaan:

hoi meiden het gaat goed zo te zien ben vanmiddag bij moeder geweest alles goed met haar leuk dat we jullie zo kunnen volgen veel succes verder Gr Rob en Sjaan

• 19 Mei 2007 - 18:57

Marga Moester:

Hoi Babes,

leuk om weer van jullie te horen en te zien! De schelpen hebben een mooie plek gekregen. Veel plezier en geniet van alles.
    Liefs, Marga

• 19 Mei 2007 - 19:39

Judith:

Hoi Tîtes.

Tik en een gesloopte kettingkast overwonnen... dat noem ik nog eens vrouwen met technische kwaliteiten...maar hoe gaat het nu met de zadelpijn en ander damesleed? ha,ha.
    Een ding is zeker, als jullie thuis komen hoeven de vetrollen niet meer subtiel gecamoufleert te worden.
    Veel succes met de volgende kilometers en het gevecht tegen melkzuur in de kuiten.
    Knuffies en sterkte speciaal voor mijn ma.

• 19 Mei 2007 - 23:57

Engelina:

Hi Ina jullie zyn nu all haast in Frankrijk geweldig zeg.
    leuke foto`s ik vind jullie allen geweldig.keep pedling.Bye.

• 20 Mei 2007 - 11:47

Kees, Saskia En Qin:

Lieve buurvrouw, We hebben veel bewondering voor jullie en we (kees) zijn ook een tikkeltje jaloers. Praag was fantastisch en een aanrader voor Ina. We blijven jullie volgen. De groeten aan de andere dames.

• 20 Mei 2007 - 16:06

Jan Basten:

Dames,ik heb de afgelopen week de mail niet geopend (zit midden in een grote verbouwing)maar wel elke dag 'n keertje aan jullie gedacht. Als ik de berichten lees en de foto's zie kriebelt 't behoorlijk. Hou de moed erin en geniet er met volle teugen van. Ben benieuwd hoe jullie straks de overgang van Frankrijk naar Spanje ervaren
    Groetjes maar weer
    Jan en Joke Basten
    Afferden

• 20 Mei 2007 - 18:48

Ria De Wagenaar:

Hoi stoere meiden,
    Heerlijk om jullie verhaal te lezen.
    Maar zijn de dames niet verdwaald?, ik kan me totaal niet herinneren dat we destijds met Lycurgus via de Ardennen zijn gegaan.
    Wel Aalst en ook een foto van de Franse grens, maar de Ardennen?
    Veel plezier en lekker eten.
    Groetjes, Ria de W.

• 20 Mei 2007 - 19:23

Sieneke En Dick Jan:

Hallo toppers,
    De kop is eraf en jullie zijn warm gedraaid voor het grote werk.
    Heel veel fietsplezier...

Liefs Dick Jan en Sieneke

• 20 Mei 2007 - 19:48

Tiny :

Meiden wat geweldig dat jullie zo goed opschieten en technisch> ik ben trots op jullie. Lucia, Jan heeft de HT afgelegd in 3 uur 30 minuten en ze zijn 53e geworden Niet slecht zeggen we dan. Verder Mar is Gerie vandaag naar frankrijk terug dus kunnen jullie bij hen langs gaan. Veel fietsplezier en Ien tik weg??? groetjes Tiny en Jan

• 20 Mei 2007 - 20:22

Gerard:

Ha Lucia,

Vandaag teruggekeeerd uit de ronde van Normandie. Was erg gesklaagd en we hadden best goed weer. We hoopten je nog tegen te komen..

Ga door zo en groet

G

• 21 Mei 2007 - 07:44

Jannie Kelch:

Knap hoor meiden. Alle respect. Houd vol, veel plezier onderweg en kom gezond weer terug.

Liefs,

Jannie

• 21 Mei 2007 - 10:26

Martin Rodenburg:

Hoi lucia,
    Inmiddels mijn eerste solosprong gemaakt vanaf 12000 feet! (0tot200Km/u in 9 sec)
    Als je zin hebt om als je terug bent samen lekker te gaan uitwaaien in de windtunnel in Roosendaal hoor ik het wel van je.
    Tot dan, veel plezier op de grond!
    Groetjes, Martin.

• 21 Mei 2007 - 15:43

Jillian:

Hey Babes,
    Leuke fotos hoor. Jullie gaan goed he.
    Wat ziet het er gezellig uit bij de kruidenvrouwtje.
    Ik verheug me al op jullie volgende berichten en fotos! Heel veel plezier en sucess.
    Lieve groetjes van Jillian

• 21 Mei 2007 - 16:39

Lotje:

Hai technische babes!
    Zo te lezen hebben jullie geen mannen nodig!haha....veel fiets succes gewenst vanuit Heerhugowaard.....

• 21 Mei 2007 - 18:13

Nettie Conijn:

Hallo Ina, Marja en Lucia. Zo te zien kunnen jullie strakjes een fiets in en uit elkaar halen. het ziet er professioneel uit hoor.
    Ik hoop dat de regenjackjes nu uit blijven want dan krijgen jullie van die leuke afscheidinkjes op de beentjes en dat is lachuu onder de douche.
    Belgie is best plesant hè maar wel hobbelig en met kluffies maar ik denk dat jullie het redden hoor anders maar aan de patatten. Nu meer gezwets weet ik niet. Ik vind jullie toppers en doe het zeker niet na. Zeg Babes en jij (Ina) blijf heel en veel plezier.
    Groetjes uit Wormer, Nettie en gertjan mijn man. Ja die.

• 21 Mei 2007 - 19:15

Yvonne & Gerard:

Hoi meiden, Petje af! Zijn heel benieuwd hoe jullie de Ardennen doorkomen. Als onze fietsen weer aan onderhoud toe zijn brengen wij ze wel even langs! Ga zo door!!!

• 22 Mei 2007 - 06:47

Marieke:

He meiden,

Het gaat lekker he! Succes en veel plezier!
    Groetjes, Marieke (HMI)

• 22 Mei 2007 - 10:06

Ineke:

Geweldig meiden
    Nu al de Ardennen door.
    Ik hoop dat jullie ook genieten van het "Franse leven", veel wijn en kaas.
    Wordt er ook nog een beetje afgezien?
    Of is dat nog niet nodig?
    Veel succes

• 22 Mei 2007 - 12:20

Anneke De Haan:

Hallo Marja
    Ik hoop dat jullie nu beter weer hebben. en dat het bij die fietsenpech blijft. Veel succes.
    Groeten Anneke

• 22 Mei 2007 - 12:28

Yvonne:

Hédaar beste Santiagobabes,
    Wat een leuk chateautje, doe maar chique, geen spookkasteel toch, hè? Alhoewel, geheimzinnige tikken opgelost, dan is zo'n spook natuurlijk een peuleschil voor jullie. Leve de girlpower!
    Veel succes verder en ik hoop dat jullie heel mooi weer krijgen onderweg.
    Groetjes,
    Yvonne

• 22 Mei 2007 - 17:34

Jan/Coba:

Hoi meiden,
    leuke foto´s,krijg goed beeld hoe het jullie vergaat.
    Zet hem op en op naar de volgende 500km.
    Veel fiets plezier en toi toi toi.

Dikke kus Jan/Cootje

• 22 Mei 2007 - 17:54

Robin En Christel:

hallo mede fietsgenoten,

Hier een klein berichtje van twee fietsers uit Italie.
    Leuke site en bekende verhalen. Vooral Ina willen wij extra aanmoedigen. Even doorbijten bij de klimmetjes, maar alles went en ons motto is: aan alles komt een einde, dus ook aan een beklimming. Zet hem op.....

Ciao,

• 23 Mei 2007 - 14:06

Familie Domhof :

He Lucia, even een berichtje uit de Achterhoek! Zo te lezen gaat het goed met jullie! De ups en de down hebben jullie overwonnen :) Gelukkig hoef je 's nachts nog niet buiten te slapen. Hier in Beltrum aan zee gaat alles goed en het is hier op het moment erg warm! Ga zo door en geniet er van! Wij zullen jullie blijven volgen! Groetjes Martin, Paulien, Cheriel, Janiek en Kristian

• 23 Mei 2007 - 17:52

Hilda En Fred:

Hallo Ina,
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Volhouden hoor!!
    Tot de volgende keer, en de groeten aan je mede-fietsers!
    Hlda en Fred

• 24 Mei 2007 - 06:57

Helga:

Hoi Meiden,

Leuk om jullie te volgen, ben benieuwd waar jullie nu zitten. Veel fietsplezier.

Liefs Helga

• 24 Mei 2007 - 07:55

Peter:

Hallo hoorde van Barbara dat jullie alweer 1K KM verweg zijn, dus alweer 2/5 deel van de reis achter de rug SUPER, hoop niet dat jullie veel pech hebben gehad, Waar blijven de foto's van jullie tocht, tot snel, kijk 30 mei even naar boven om 10:00 uur want dan vlieg ik over jullie heen ivm met mijn zeilreisje van Mallorca-Ibiza en weer terug. nou hoop dat je tevreden bent dat ik weer wat heb geschreven. XPeter

• 24 Mei 2007 - 08:00

Peter:

Alweer een reaktie maar nu voor jullie webmaster, zou de sortering van de berichten anders kunnen nu staat het nieuste bericht onderaan dat is niet zo handig, en als 2e tip met google map kun je heel makelijk een kaartje maken waar jullie nu precies zitten. XP

• 24 Mei 2007 - 19:57

Bart Van Loon:

Hallo dames,

Goed te horen dat jullie nog steeds goed weer hebben ne weinig tegenslag. Veel succes met de 2e duizend Km.

Bart

• 25 Mei 2007 - 18:44

Elly:

Hoi meiden,
    Geweldig, zo snel als jullie racen, en om jullie zo te kunnen volgen.Leuke fotos trouwens.Ina de groetjes van je moe ,ik zag haar vandaag toen ik moe gobel haalde, Ze mist je wel,maar ze vindt het wel geweldig van je,en de anderen natuurlijk,Ien bedankt voor je sms ,geweldig he dat we gewonnen hebben.Nou meiden veel fietsplezier toegewenst en een dikke kus van ons.