Het vertrekpunt. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu Het vertrekpunt. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lucia, Ina en Marja - WaarBenJij.nu

Het vertrekpunt.

Door: Verslaggevers Bloem

Blijf op de hoogte en volg Lucia, Ina en Marja

12 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

De babes zijn soepel op weg gegaan. Onder aanmoediging van familie en vrienden. Ondanks het weer gaan ze toch een zonnige reis tegemoet. Zie de foto's!

Lieve mensen dank voor jullie komst naar A'dam. De wind was pittig maar we hebben het droog gehouden.
De ontvangst door de gastvrouw in Bergambacht was hartverwarmend.

  • 12 Mei 2007 - 08:59

    Erwin:

    Veel succes met het fietsen!

  • 12 Mei 2007 - 09:58

    Herman:

    Prachtige foto's van het begin van jullie avontuur. Wat een heerlijk vooruitzicht!! Wedden dat weldra de poncho's uitgaan? Lieve Babes, have fun!

    Groenten van Herman

  • 12 Mei 2007 - 11:06

    Judith En Annika:

    Hooooi meiden.
    Een heeeeeeeele goeje fiets maand toegewenst.
    Dikke kus van de Kopenhagenbabs :o)
    Poi,poi,poi....

  • 12 Mei 2007 - 11:10

    Hilda En Fred:

    Zet 'm op babes!!!

  • 12 Mei 2007 - 11:29

    Dirk En Marloes:

    De zon schijnt, de zon schijnt, de zon schijnt! Volhouden!
    Het was een eer om de eerste kilometers met jullie mee te mogen fietsen!!!
    Succes!!

    Dikke kus!

  • 12 Mei 2007 - 14:19

    Marianne:

    Lieve meiden,

    Wat leuk de foto's van jullie vertrek al zo snel op de website te zien.
    Veel foto's maken hoor!

    Gr. Marianne

  • 12 Mei 2007 - 14:41

    Ouwe Dirk:

    een nat begin is het halve werk. nu de rest nog dames! zet hem op

  • 12 Mei 2007 - 17:23

    Paul:

    Hey Lucia!

    Ik heb er het volste vertrouwen in dat je het einddoel gaat halen. Al die noeste arbeid in het spinklasje en de ultieme voorjaarstraining in de Limburgse heuvels, samen met de cracks van Jerry :), zal niet voor niets zijn geweest...

    Heel veel succes voor jullie alledrie!

    Paul

  • 12 Mei 2007 - 21:18

    Coby:

    Ik heb naar Piet Paulusma gekeken en morgen is het droog weer.
    Trouwens jullie rijden nu toch naar het mooie weer.
    Fiets se en veel plezier!
    Coby

  • 13 Mei 2007 - 08:52

    Jacqueline:

    Hallo lieve Ina en Marja,
    Een beetje pech met het weer zo to zien op de foto terwijl het de laatste tijd zo mooi was in Nederland.Nou hier vallen de kanarie pietjes van het dak en dat is ook niet alles hoor! adem maar lekker de frisse lucht in en geniet van deze mooie trip.
    Ik heb Ellen hier die zaterdag ook aan de bak moet (ironman ) ik ga aan jullie alemaal denken!
    Dikke kus en genieten, genieten en nog eens genieten hoor!
    Ik vind het reuze knap van jullie!

  • 13 Mei 2007 - 14:29

    Els:

    Heel gezellig dat jullie langs geweest zijn. goede reis verder en ik blijf lezen

  • 13 Mei 2007 - 16:31

    Catelijne:

    Lieve Marja,
    Wat een tocht gaan jullie maken, petje af hoor! Ik wens jullie veel plezier en succes toe en lees mee hoe het jullie vergaat! Veel liefs van Catelijne Wierenga- van der Hoeven.

  • 14 Mei 2007 - 07:04

    Annette Koopmans:

    Veel succes en goede reis.
    geniet ervan!

  • 14 Mei 2007 - 09:27

    Carencia En Mirjam:

    Hoi Marja en medereisgenoten,

    We wensen jullie veel succes met het fietsen, en zullen jullie volgen via deze site.

    Groetjes vanaf de GGD

    Carencia en Mirjam

  • 14 Mei 2007 - 11:50

    Lidia:

    lieve lucia,
    ik heb goed weer besteld hoor bij ons heertje, het komt allemaal goed. alleen hij wil de bergen niet laten zakken, sorry.
    gaaf dat ik jullie zo kan volgen en de foto's zijn goed.
    goede reis en ik denk aan je.
    veel plezier.
    liefs lidia

  • 14 Mei 2007 - 18:19

    Engelina:

    Leuk jullie vertrek photo`s gezien ik geloof het regende een beetje, hartstikke goed waar zyn jullie nu?
    Ik neem m`n Petje af voor jullie allen hoor?Veel liefs INA van je Canadese Nicht

  • 14 Mei 2007 - 21:12

    Donneke:

    Hallo Babes,
    Ik had wel met jullie te doen. Direct al op de eerste tocht de hele rit tegenwind. Maar.... het enthousiasme en de spirit die jullie uitstraalden gaf mij een goed vertrouwen. Zet 'm op. Wij volgen jullie.

    Liefs, groetjes, ook namens Teake, Donneke.

  • 14 Mei 2007 - 21:45

    Debby Van Bruchem:

    Hello babes,

    De regenachtige start was nat maar heel stoer. Na alle voorbereiding en training eindelijk het startschot.

    Het is inmiddels maandagavond en ik ben benieuwd waar jullie nu zitten. Geweldig wat jullie doen. Heel veel plezier.

    Zeg meiden hou vol; jullie kunnen het!!!

    Tot de volgende keer.

    Groetjes Debby

  • 15 Mei 2007 - 06:39

    Peter (HMI):

    Veel suc6, laat nog eens wat van jullie horen

  • 15 Mei 2007 - 12:53

    Tiny:

    Wat goed meiden dat het droog is gebleven. Veel plezier en goed om te horen dat jullie bijna Nederland uit zijn groetjes Tiny

  • 15 Mei 2007 - 18:39

    Marion:

    Petje af voor jullie!!

  • 15 Mei 2007 - 21:51

    Kitty:

    Nou kvind jullie maar pittig hoor!!
    Ik kijk uit naar alle toekomstige berichten.
    Zet 'm op en ik wens jullie billen veel sterkte:)
    Kitty uit zonnig california

  • 16 Mei 2007 - 06:22

    Eveline:

    Hoi Marja and other babes,
    Je weet dat ik het jullie nooit na zal doen, het is helemaal te gek, wat jullie presteren.
    Groet van mij

  • 16 Mei 2007 - 20:22

    Jan/Coba :

    Meiden,

    vet de billen goed in want jullie
    hebben nog een lange weg tegaan.
    Toi Toi,veel zonneschijn.

    Dikke Kus Jan/Coba

  • 16 Mei 2007 - 20:41

    Engelina Canada:

    Hello Ina waar ben jij nu.can you give me a email from where ever you are at the moment?
    Love to hear from you.I have youre webs
    but nothing comes on.help
    Je night Engelina OX OX

  • 17 Mei 2007 - 13:40

    Lotje:

    Babes sportives...un tres bon voyage avec beaucoup de soleil!!!!

  • 17 Mei 2007 - 17:49

    Ingrid:

    Hoi Meiden,

    Wat leuk een eigen webside. Ik zal jullie zeker gaan volgen Heel veel plezier en geniet er van.

    Ingrid van Amsterdam

  • 15 Juni 2007 - 14:53

    Elly:

    Hoi meiden,jullie gaan super, nog een paar honderd kilometer en het zit er op !!! Geweldig hoor. IK geniet van jullie verslagen en fotos.Ina ik heb alles uitgeprint voor je moeder met wat fotos ,kan zij ook meegenieten.Ik heb even opgeschept over jullie op de spinles en van de donderdagochtend groep de groetjes ina ,waren erg verbaasd over jullie tempo.Veel plezier nog en trapse
    Groetjes elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2007

Wisselvallig Nederland

28 Juni 2007

Van babes tot santas

21 Juni 2007

Santiago de Compostella

14 Juni 2007

Burgos vervolg

12 Juni 2007

Burgos
Lucia, Ina en Marja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 31228

Voorgaande reizen:

12 Mei 2006 - 27 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: